AhmarDyla Batu Sungai

AhmarDyla Batu Sungai

Monday, December 11, 2017

Pakej Urutan Lepas Bersalin Bangi Kajang Selangor Putrajaya Cyberjaya Serdang Semenyih Puncak Alam Sungai Buloh Kuala Selangor Jeram Tanjong Karang Ijok Lembah Klang

Assalamualaikum,

Kepada para bakal ibu dan ayah yang masih dan sedang mencari perawat yang mengurut ibu bersalin dalam pantang nanti, boleh consider maklumat yang Pn. Husna share di sini iaitu maklumat pakej puan zurina, salah seorang perawat Pn. husna yang membantu beliau untuk mengurut di sekitar Bandar Baru Bangi.

Sekarang Pn. Husna dah tak dapat nak berikan servis kerana perlu menjaga anak bongsunya yang menghidap penyakit biliary atresia (kegagalan fungsi hati) secara sepenuh masa dan Pn. Ina juga Pn. Azah banyak membantu Pn. Husna dan klien-klien pn. Husna untuk servis urutan di sekitar Serdang, seri kembangan dan bandar baru bangi.

Berikut disini Pn. Husna kongsikan perkhidmatan urutan dan pamplet Puan Ina, jika ada yang berminat untuk dapatkan perkhidmatan beliau boleh sms dan whatsapp Pn. Husna di 013-6358664 ya. Kalau telefon susah sangat nak angkat jadi sejurus selepas Pn. husna dapat capai handphone,akan terus reply puan2 dan tuan2 ya.







No comments:

Post a Comment

ORDER BATU SUNGAI

ORDER BATU SUNGAI

batu sungai

batu sungai